Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23826
Назва: Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство” для учнів ПТНЗ
Інші назви: Научно-методологические подходы к созданию интегрированного курса “Человек и общество” для учащихся ПТУЗ
Scientific and methodological approaches to the development of the integrative course “Human being and mankind” for vocational schools’ students
Автори: Онищенко, Василь
Бібліографічний опис: Онищенко В. Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство” для учнів ПТНЗ / Василь Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 48–58. – Бібліографія: 16 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: профессиональное образование
профессионально-техническое учебное заведение
интегрированный курс “Человек и общество”
vocational training
vocational school
integrative course “Human being and mankind”
Короткий огляд (реферат): В контексте современного христианского морально-духовного возрождения Украины в статье исследуются научно-методологические подходы к созданию интегрированного курса “Человек и общество” для учащихся профессионально-технических учебных заведений. The article deals with the scientific and methodological approaches to the development of the integrative course “Human being and Mankind” for vocational schools’ students in the context of modern Christian moral and spiritual rebirth of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23826
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-48-58.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.