Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23826
Title: Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство” для учнів ПТНЗ
Other Titles: Научно-методологические подходы к созданию интегрированного курса “Человек и общество” для учащихся ПТУЗ
Scientific and methodological approaches to the development of the integrative course “Human being and mankind” for vocational schools’ students
Authors: Онищенко, Василь
Bibliographic description (Ukraine): Онищенко В. Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство” для учнів ПТНЗ / Василь Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 48–58. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: профессиональное образование
профессионально-техническое учебное заведение
интегрированный курс “Человек и общество”
vocational training
vocational school
integrative course “Human being and mankind”
Abstract: В контексте современного христианского морально-духовного возрождения Украины в статье исследуются научно-методологические подходы к созданию интегрированного курса “Человек и общество” для учащихся профессионально-технических учебных заведений. The article deals with the scientific and methodological approaches to the development of the integrative course “Human being and Mankind” for vocational schools’ students in the context of modern Christian moral and spiritual rebirth of Ukraine.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23826
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-48-58.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.