Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23726
Назва: Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів
Інші назви: Основные подходы к учебе в процессе повышения квалификации американских учителей
Basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development
Автори: Шандрук, Світлана
Бібліографічний опис: Шандрук С. Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів / Світлана Шандрук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 203–210. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: поведенческий подход
когнитивный подход
личностный подход
андрагогический подход
социально-психологический подход
behavioral approach
cognitive approach
personal approach
androgenic approach
social-psychological approach
Короткий огляд (реферат): В статье определяются основные подходы к учебе в процессе повышения квалификации американских учителей, а именно: поведенческий – изменение профессионального поведения учителя; когнитивный – развитие профессионально педагогического интеллекта учителя; личностный – развитие личности учителя; андрагогичный – специфика “взрослого ученика”; социально-психологический – совершенствование профессионально коммуникативной культуры учителя. The article determines basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development. They are: behavioral approach that is a change of teacher’s professional conduct; cognitive approach is the development of teacher’s professional pedagogical intellect; personal approach is the development of teacher’s personality; androgenic approach is the specificity of “adult student”; social-psychological approach is the improvement of teacher’s professional communicative culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23726
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29-203-210.pdf374,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.