Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23725
Назва: Якість професійно-практичної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах: проблеми, шляхи подолання комплікативних позицій
Інші назви: Качество профессионально-практической подготовки специалистов в высших учебных заведениях: проблемы, пути преодоления компликативных позиций
Quality of professional and practical training of high schools specialists: problems, ways of complicative positions overcoming
Автори: Кісіль, Роман-Володимир
Бібліографічний опис: Кісіль Р.-В. Якість професійно-практичної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах: проблеми, шляхи подолання комплікативних позицій / Роман-Володимир Кісіль // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 193–202. – Бібліографія: 14 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: образовательная политика
профессионально-практическая подготовка персонала
концепция
система образования Украины
дидактика
official educational strategy
personnel professional and practical training
conception
educational system of Ukraine
didactics
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена обобщению проблемных вопросов концепции развития системы профессионального образования в Украине как составной национального образования. Автор рассматривает способы совершенствования системы подготовки специалистов для дальнейшей роботы в общесоциальных и специализированных инстанциях государственного аппарата Украины, приведению интегральных показателей качества образования к стандартам ЕС и реформирования комплекса индикаторов уровня дидактической результативности. The article aims at the consolidation of the problematic aspects of the development of professional education system’s conception as a component of the national education in Ukraine. The author shows the ways of improving the system of specialists’ training for the needs of social and specialized Ukrainian state institutions; and considers adaptation of Ukrainian educational integral quality indices to standards of EU including the reformation of the complex of indicators of the didactical effectiveness level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23725
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-193-202.pdf394,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.