Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23705
Назва: Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order products
Інші назви: Логістичні підходи до обслуговування ключових клієнтів у процесі закупівлі продукції індивідуального замовлення
Автори: Nakonechna, Т. V.
Hryniv, N. Т.
Бібліографічний опис: Nakonechna Т. V. Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order products / Т. V. Nakonechna, N. Т. Hryniv // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 128–133. – Bibliography: 5 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: client
industrial enterprise
service
order
products
клієнт
промислове підприємство
обслуговування
замовлення
продукція
Короткий огляд (реферат): We consider the question about the introduction and use of logistics approaches of procurement management of individually customized products, and we turn out the specifics of semantic model application of joint decision-making on purchase of customized products. The studies determine that for industrial enterprises execution customer needs is a priority in decision making process about the purchase individual order products. It is proved that an important factor in ensuring long-term relationships between industries and clients is to provide a high level of service in the procurement of individual order products. Розглядаються питання щодо доцільності запровадження та використання логістичних підходів до управління закупівлями продукції індивідуального замовлення, а також з’ясовується специфіка застосування семантичної моделі прийняття спільних рішень щодо закупівлі продукції індивідуального замовлення. За результатами дослідження визначено, що для промислових підприємств виконання потреб клієнта є першочерговим завданням у процесі прийняття рішень про закупівлю продукції індивідуального замовлення. Обґрунтовано, що важливим чинником забезпечення довготривалих зв’язків між промисловим підприємством і клієнтом є забезпечення високого рівня обслуговування у процесі закупівлі продукції індивідуального замовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23705
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-128-133.pdf279,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.