Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23703
Назва: International marketing strategies
Інші назви: Міжнародні стратегії маркетингу
Автори: Michalski, E.
Бібліографічний опис: Michalski E. International marketing strategies / E. Michalski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 118–122. – Bibliography: 10 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: marketing strategies
international marketing
маркетингові стратегії
міжнародний маркетинг
Короткий огляд (реферат): The concept of a international marketing strategy and the impact of environment on strategies are under consideration. The process of involvement of enterprises in international marketing is put forward. The outcomes of the research would show how difficult is to create international marketing strategies. Подано правила вироблення міжнародних маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію міжнародної маркетингової стратегії та вплив середовища на стратегії. Представлено процес залучення підприємств до міжнародного маркетингу. Результати дослідження демонструють, наскільки важко створити міжнародну маркетингову стратегію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23703
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19-118-122.pdf204,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.