Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23698
Назва: Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх викладачів іноземних мов
Інші назви: Психологические особенности реализации компетентностного подхода в подготовке будущих преподавателей иностранных языков
Psychological peculiarities of competence approach realization in the process of training of future foreign languages’ teachers
Автори: Русанова, Олена
Бібліографічний опис: Русанова О. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх викладачів іноземних мов / Олена Русанова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 145–151. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: компетентностный подход
преподаватель иностранных языков
профессиональная подготовка
психологическая адаптация
competence approach
teacher of foreign languages
vocational training
psychological adaptation
Короткий огляд (реферат): Анализируются психологические особенности реализации компетентностного подхода в подготовке будущих преподавателей иностранных языков. Психологическая адаптация студентов как граждан к новым экономическим и социальным условиям, их дальнейший жизненный успех определяются, прежде всего, индивидуальной способностью непрерывно добывать профессиональные знания, эффективно применять их для решения разнообразных профессиональных проблем, развитием творческо-инновационного потенциала, рядом других личностных качеств, которые формируются средствами образования в общем и особенно в высшем профессиональном образовании. The author analyses psychological peculiarities of competence approach realization in the process of training of future foreign languages’ teachers. Psychological adaptation of students to new economic and social conditions, their subsequent fundamental interests are determined by their individual ability to acquire professional knowledge, to apply them successfully for solving specialized problems by developing creative and innovative potential and other features which education, in particular, higher vocational education forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23698
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-145-151.pdf364,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.