Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23682
Назва: Sales channels selection for small industrial enterprises based on qualitative-quantitative characteristic criteria
Автори: Shpak, N.
Kyrylych, T.
Бібліографічний опис: Shpak N. Sales channels selection for small industrial enterprises based on qualitative-quantitative characteristic criteria / N. Shpak, T. Kyrylych // Econtechmod : an international quarterly journal on economics in technology, new technologies and modelling processes. – Lublin ; Rzeszow, 2013. – Volum 2, number 4. – P. 78–88. – Bibliography: 20 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Теми: small industrial enterprise
sales channel
characteristic criterion
method of radar
weight function
sales channels selection
Короткий огляд (реферат): In the article, the qualitative and quantitative criteria to compare and evaluate separately direct and indirect sales channels for small industrial enterprises are systemized; the diagnostics of such channels is carried out for concrete enterprise, the application of graphical radar method for comparative analysis is substantiated, the use of the radar method is improved taking into account the weight function of characteristic criteria, the mechanism of diversification of sales channels for a small industrial enterprise is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23682
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Econtechmod. – 2013. – Vol. 2, No. 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-79-88.pdf795,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.