Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23672
Назва: Шляхи реалізації Болонської декларації в підготовці фахівців-інформатиків
Інші назви: Пути реализации Болонской декларации в подготовке специалистов-информатиков
Ways of Bologna declaration realization in the training of informatics experts
Автори: Кляп, Маріанна
Бібліографічний опис: Кляп М. Шляхи реалізації Болонської декларації в підготовці фахівців-інформатиків / Маріанна Кляп // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 100–107. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: компетентность
компетентностный подход
специалист-информатик
кредитно-модульная система
competence
competence approach
informatics expert
the credit-modulus system
Короткий огляд (реферат): Проанализировано структуру компетентностного подхода к подготовке специалистов вообще и информатиков в частности. Представлено классификацию компетентностей учителя информатики. Рассматриваются основные подходы к подготовке специалистов по кредитно-модульной системе, формулируются предложения по усовершенствованию этого процесса. The article analyses the structure of competence approach to specialists’ training in general and informatics experts in particular. The author suggests classification of competences of an informatics teacher. Basic approaches to informatics experts’ training according to credit-modulus system are under consideration, the proposals concerning the improvement of this process are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23672
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-100-107.pdf374,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.