Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23665
Назва: Marketing activities on the energy market in the european union
Інші назви: Маркетингові заходи на енергетичному ринку в Європейському Союзі
Автори: Zawada, М.
Бібліографічний опис: Zawada М. Marketing activities on the energy market in the european union / М. Zawada // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 66–73. – Bibliography: 10 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: energy market
marketing activities
European Union
енергетичний ринок
маркетингові заходи
Європейський Союз
Короткий огляд (реферат): The article presents basic information concerning activities of the energy sector in the European Union, characteristics of the energy markets, characteristics of the energy enterprises elements environment. The author presents basic instruments and marketing activities of energy enterprises as well as issues concerning developing marketing strategy of the enterprise functioning on the energy market. Представлена основна інформація про діяльність енергетичного сектору у країнах Європейського Союзу, особливості енергетичних ринків, характеристика елементів енергетичного середовища підприємств. Наведено основні інструменти та маркетингові заходи енергетичних підприємств, а також питання, що стосуються розроблення маркетингової стратегії функціонування підприємства на енергетичному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23665
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-66-73.pdf339,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.