Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23662
Назва: Вплив комбінації стилів на оволодіння студентами хімічними знаннями
Інші назви: Влияние комбинации стилей на овладение студентами химическими знаниями
Influence of styles’ combination on the knowledge acquirement of chemistry
Автори: Деркач, Тетяна
Бібліографічний опис: Деркач Т. Вплив комбінації стилів на оволодіння студентами хімічними знаннями / Тетяна Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 59–66. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: преподавание химии с использованием мульти-медийных презентаций
стили обучения
тест Фелдера–Соломан
chemistry teaching with the use of multimedia presentations
learning styles
Felder-Soloman test
Короткий огляд (реферат): Исследовано влияние комбинации различных стилей обучения на прогресс в изучении курса “Общая и неорганическая химия” студентами первого курса химического и биологического факультетов университета. Курс читался с использованием мультимедийных презентаций. Наилучшие показатели успешности и прогресса продемонстрировали студенты с 1–3 преимущественными стилями обучения. Среди учебных предпочтений успешных и прогрессирующих студентов обычно наблюдаются активный, последовательный и сбалансированный визуально-вербальный стили. The author investigates the influence of different learning styles’ combination on the acquirement progress of “General and Inorganic Chemistry” course by first-year students of Chemistry and Biology Departments. The course has been lectured with the use multimedia presentations. Students with one to three predominant learning styles have demonstrated the best results in success and progress. Active, sequential and well-balanced visual-verbal styles are typically observed among learning preferences of successful and progressive students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23662
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-59-66.pdf711,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.