Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23642
Назва: Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу
Інші назви: Инклюзивная компетентность как составляющая профессиональной компетентности субъектов учебно-воспитательного процесса
Inclusive competency as a component of professional competency of subjects of educational and upbringing process
Автори: Чайковський, Михайло
Бібліографічний опис: Чайковський М. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу / Михайло Чайковський // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 15–21. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: инклюзивное образование
инклюзивное образовательное пространство
учебно-воспитательный процесс
инклюзивная компетентность
inclusive education
inclusive educational environment
educational and upbringing process
inclusive competency
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены понятия “профессиональная компетентность”, “профессиональное мастерство”, “профессиональная зрелость”. Раскрыта сущность инклюзивной компетентности, определены критерии и уровни сформированности инклюзивной компетентности, доказана целесообразность создания системы подготовки персонала учебного заведения к социальным контактам и продуктивному сотрудничеству с ученической и студенческой молодежью с особенными потребностями. The article considers the notions of “professional competency”, “professional skill”, and “professional maturity”. The author determines the essence of inclusive competency, its criteria and levels of formation and proves the expedience of creation the system of preparation of educational establishment’s personnel to the social contacts and productive collaboration with pupils and students with special needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23642
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-15-21.pdf452,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.