Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23626
Назва: Young consumers` behaviours from selected European countries on market of e-services
Інші назви: Поведінка молодих споживачів з вибраних європейських країн на ринку електронних послуг
Автори: Wolny, R.
Бібліографічний опис: Wolny R. Young consumers` behaviours from selected European countries on market of e-services / R. Wolny // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 28–34. – Bibliography: 5 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: e-services
consumer` behaviours
Europe
електронні послуги
поведінка споживача
Європа
Короткий огляд (реферат): Changes which occur in the process of providing services, related to the development of Internet channel of distribution influence the functioning of market of e-services, including consumption of services. Using services on the Internet may be considered innovative (compared to using traditional services) and necessary in the era of post-industrial society. Currently, many consumers use e-services, young consumers in particular. This article will be devoted to the presentation of research results concerning behaviours of young consumers on market of e-services in selected European countries (France, Portugal, Poland, Romania, Italy, Slovakia). The research was conducted in 2012 within NCN (National Science Centre) grant ‘E-consumer in Europe – a comparative analysis of behaviours’. Зміни, які відбуваються в процесі надання послуг, пов'язаних з розвитком інтернет-каналу розподілу, впливають на функціонування ринку електронних послуг, зокрема і на споживання послуг. Використання послуг в Інтернеті можна вважати інноваційним (порівняно з використанням традиційних послуг) та необхідним в епоху постіндустріального суспільства. Сьогодні багато споживачів використовують електронні послуги, особливо молоді споживачі. Презентовано результати досліджень, що стосуються поведінки молодих споживачів на ринку електронних послуг в окремих європейських країнах (Франція, Португалія, Польща, Румунія, Італія, Словаччина). Дослідження було проведено у 2012 році в ННЦ (Національний науковий центр) грант «E-споживача в Європі – порівняльний аналіз поведінки».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23626
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6-28-34.pdf270,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.