Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23619
Title: Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)
Other Titles: Маркетингові комунікаційні стратегії польських підприємств на ринках Європейського Союзу (вибрані аспекти)
Authors: Bajdak, А.
Janeczek, U.
Bibliographic description (Ukraine): Bajdak А. Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects) / А. Bajdak, U. Janeczek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 10–14. – Bibliography: 10 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: marketing communications
іnternational marketing
маркетингові комунікації
міжнародний маркетинг
Abstract: Development of business operations in international markets cannot happen without marketing communications as prerequisite for acquiring and maintaining successful business relationships. Polish enterprises focus on communication with institutional stakeholders. While relatively narrow in their tool choice, those processes take advantage of new media, adapt well to local conditions and stages in relationships with partners, and produce satisfactory level of effectiveness. Розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення і підтримки успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах з партнерами та досягають задовільного рівня ефективності.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23619
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-10-14.pdf194,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.