Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23618
Title: Role of marketing in intermodal transport
Other Titles: Роль маркетингу в інтермодальних перевезеннях
Authors: Antonowicz, М.
Bibliographic description (Ukraine): Antonowicz М. Role of marketing in intermodal transport / М. Antonowicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 3–9. – Bibliography: 13 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: intermodal transport
marketing
value
інтермодальні перевезення
маркетинг
цінність
Abstract: Intermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23618
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-3-9.pdf227,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.