Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23605
Title: Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти
Other Titles: Conceptual approaches to research inertia higher education
Authors: Терованесов, М. Р.
Кратт, О. А.
Bibliographic description (Ukraine): Терованесов М. Р. Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти / М. Р. Терованесов, О. А. Кратт // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 437–444. – Бібліографія: 18 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: система вищої освіти
інерційність
властивість
форми прояву
higher education’s system
inertance
property
forms of detection
Abstract: Наведено аналіз ознак інерційності у матеріальних та нематеріальних системах. Досліджено форми та властивості інерції у системі вищої освіти. Відзначено підходи до вирішення питань визначення міри інерції, її впливу на розвиток вищої школи та врахування її в управлінні системою. The article is devoted to the analysis of inertance in the material and non-material systems. It considers forms and properties of inertia in the higher education’s system. It notes alternative solutions of questions for determination of the inertia’s measure, its influences on development of higher school and account in a management by the system.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23605
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63-437-444.pdf198,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.