Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23605
Назва: Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти
Інші назви: Conceptual approaches to research inertia higher education
Автори: Терованесов, М. Р.
Кратт, О. А.
Бібліографічний опис: Терованесов М. Р. Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти / М. Р. Терованесов, О. А. Кратт // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 437–444. – Бібліографія: 18 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: система вищої освіти
інерційність
властивість
форми прояву
higher education’s system
inertance
property
forms of detection
Короткий огляд (реферат): Наведено аналіз ознак інерційності у матеріальних та нематеріальних системах. Досліджено форми та властивості інерції у системі вищої освіти. Відзначено підходи до вирішення питань визначення міри інерції, її впливу на розвиток вищої школи та врахування її в управлінні системою. The article is devoted to the analysis of inertance in the material and non-material systems. It considers forms and properties of inertia in the higher education’s system. It notes alternative solutions of questions for determination of the inertia’s measure, its influences on development of higher school and account in a management by the system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23605
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-437-444.pdf198,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.