Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23597
Title: Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
Other Titles: The concept of the brand of Ukraine formation in the international environment
Authors: Горбаль, Н. І.
Мисик, В. М.
Bibliographic description (Ukraine): Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 345–351. – Бібліографія: 24 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: бренд країни
імідж країни
репутація країни
ребрендинг
country brand
country image
country reputation
rebranding
Abstract: Подано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. The article presents proposals for the formation of key characteristics and attributes of the updated brand of Ukraine, discovering communication channels to disseminate information on it, and responsible authorities to monitor its implementation.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23597
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51-345-351.pdf315,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.