Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23597
Назва: Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
Інші назви: The concept of the brand of Ukraine formation in the international environment
Автори: Горбаль, Н. І.
Мисик, В. М.
Бібліографічний опис: Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 345–351. – Бібліографія: 24 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: бренд країни
імідж країни
репутація країни
ребрендинг
country brand
country image
country reputation
rebranding
Короткий огляд (реферат): Подано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. The article presents proposals for the formation of key characteristics and attributes of the updated brand of Ukraine, discovering communication channels to disseminate information on it, and responsible authorities to monitor its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23597
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-345-351.pdf315,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.