Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23594
Назва: «Логістичний паспорт» України у глобальній конкуренції
Інші назви: «Logistics passport» Ukraine in global competition
Автори: Крикавський, Є. В.
Чорнописька, Н. В.
Бібліографічний опис: Крикавський Є. В. «Логістичний паспорт» України у глобальній конкуренції / Є. В. Крикавський, Н. В. Чорнописька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 324–331. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: індекс логістичної ефективності
індекс розвитку ринку логістичних послуг
“логістичний паспорт”
логістична інфраструктура
ринок логістичних послуг
логістична галузь
контрактна логістика
Logistics Performance Index
Emerging Market Logistics Index
“Logistics passport”
logistics infrastructure
market of logistics services
logistics industry
contract logistics
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано позиції України у світових рейтингах, які включають логістичну складову. Здійснено оцінку конкурентних переваг логістичної галузі України. Охарактеризовано факторні умови, що відображають властивість трансформувати природні ресурси, систему освіти та інфраструктуру у конкурентні переваги. Досліджено умови внутрішнього попиту: місткість ринку логістичних послуг, вимогливість споживачів. Ідентифіковано суміжні та допоміжні галузі. Досліджено стратегії та структуру компаній, внутрігалузеву конкуренцію та інтенсивність конкуренції у перерізі основних сегментів. Ukraine's position in the world rankings, which include logistical component, are analyzed in the article. Competitive advantages of logistics industry by Ukraine is shown. Factor conditions that reflect the property to transform natural resources, education and infrastructure in competitive advantages are described. Terms domestic demand, capacity of logistics services of market, demanding consumers are discovered. Relate and support industries are identified. Strategy and structure of companies, the intensive of intraindustry competition and competition by major segments are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23594
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48-324-331.pdf201,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.