Логістика. – 2013. – №762 : [43] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 43
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2013The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerieFurtak, R.
Article2013International research of european market of young e-consumers (methodological dilemmas)Jaciow, М.
Article2013Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumersSzajt, М.
Article2013The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprisesStanislavski, R.
Article2013Evaluation of customer service in the supply chain of food productsYakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.
Article2013Development of logistics in Ukraine: environmental dimensionChornopyska, N. V.
Article2013CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in PolandHowaniec, H. B.
Article2013Private label on food market in PolandUrbanska, J.
Article2013Marketing in the primary production sectorTomczak-Wozniak, E.
Article2013Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profileStarostina, А. О.; Kravchenko, V. А.
Article2013Personal consumption in Poland in global crisis conditionsSobczyk, G.
Article2013Influence of internationalization on consumer еxclusion from the financial services marketSmyczek, S.
Article2013Key environmental factors and strategic choices of enterprises in PolandSliwinska, К.; Folga, R.
Article2013Perspectives of innovation development of Ukrainian industrial branches in economy internationalisation processReshetilova, Т.
Article2013The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyde Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
Article2013Polish service enterprises in an international market: marketing perspectivePluta-Olearnik, М.
Article2013Generic types of competitive strategies in the polish retail industryPilarczyk, B.; Stefanska, М.
Article2013Behaviors of individuals in the process of internationalism of the insurance market in PolandNowotarska-Romaniak, B.; Ogrodnik, H.
Article2013Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisationNowacki, R.
Article2013Consumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european unionNestorowicz, R.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 43