Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573
Назва: Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Інші назви: Determination of the place marketing controller in the organizational structure of the enterprise
Автори: Чухрай, Н. І.
Млинко, І. Б.
Бібліографічний опис: Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 233–241. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетинг
контролінг
контролер
організаційна структура
підприємство
управління
marketing
controlling
controller
organizational structure
enterprise
management
Короткий огляд (реферат): Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2013. – №754

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-233-241.pdf304,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.