Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573
Title: Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Other Titles: Determination of the place marketing controller in the organizational structure of the enterprise
Authors: Чухрай, Н. І.
Млинко, І. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 233–241. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
контролінг
контролер
організаційна структура
підприємство
управління
marketing
controlling
controller
organizational structure
enterprise
management
Abstract: Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23573
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2013. – №754

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-233-241.pdf304,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.