Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548
Title: Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Other Titles: Measuring of social medias for marketing goals
Authors: Кузяк, М.
Bibliographic description (Ukraine): Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальні медіа
віртуальний світ
вимірювання ефективності
social media
virtual world
effeciency measurement
Abstract: Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35-183-187.pdf248,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.