Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548
Назва: Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Інші назви: Measuring of social medias for marketing goals
Автори: Кузяк, М.
Бібліографічний опис: Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: соціальні медіа
віртуальний світ
вимірювання ефективності
social media
virtual world
effeciency measurement
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23548
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2012. – № 749

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-183-187.pdf248,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.