Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490
Назва: Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Інші назви: Basic principles and maintenance of process of evaluation of the effectiveness of marketing strategies of value-oriented enterprises
Автори: Коваль, З. О.
Бібліографічний опис: Коваль З. О. Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 50–54. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: ефективність маркетингової стратегії
маркетингова стратегія вартісно-орієнтованого підприємства
критерії та показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства
efficiency of marketing strategy
marketing strategy of the cost-oriented enterprise
criteria and indexes of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise
Короткий огляд (реферат): Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2012. – № 749

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-50-54.pdf170,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.