Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490
Title: Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Other Titles: Basic principles and maintenance of process of evaluation of the effectiveness of marketing strategies of value-oriented enterprises
Authors: Коваль, З. О.
Bibliographic description (Ukraine): Коваль З. О. Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 50–54. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: ефективність маркетингової стратегії
маркетингова стратегія вартісно-орієнтованого підприємства
критерії та показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства
efficiency of marketing strategy
marketing strategy of the cost-oriented enterprise
criteria and indexes of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise
Abstract: Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-50-54.pdf170,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.