Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23413
Назва: Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання
Інші назви: Industrial marketing in current economic conditions
Автори: Чухрай, Н. І.
Бібліографічний опис: Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання / Н. І. Чухрай //Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 92–98. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингова діяльність
промислове підприємство
промисловий маркетинг
В2В маркетинг
ефективність маркетингових заходів
marketing activities
industrial enterprise
industrial marketing
B2B marketing
effectiveness of marketing activities
Короткий огляд (реферат): Розглядаються питання здійснення маркетингової діяльності на вітчизняних промислових ринках. Висвітлено основні тенденції та парадокси сучасного маркетингу, ідентифіковано особливості маркетингу на промислових ринках та обґрунтовано найефективніші інструменти В2В маркетингу, оцінено перспективу вітчизняного маркетингу в умовах економії бюджетів. The article deals with marketing activities in domestic industrial markets. The article highlights the main trends and paradoxes of modern marketing. Peculiarities of marketing in industrial markets are identified. The most effective tools of B2B marketing are justified. The future of domestic marketing in conditions of budget costs reduction is estimated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23413
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2013. – №754

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-92-98.pdf192,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.