Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23413
Title: Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання
Other Titles: Industrial marketing in current economic conditions
Authors: Чухрай, Н. І.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання / Н. І. Чухрай //Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 92–98. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова діяльність
промислове підприємство
промисловий маркетинг
В2В маркетинг
ефективність маркетингових заходів
marketing activities
industrial enterprise
industrial marketing
B2B marketing
effectiveness of marketing activities
Abstract: Розглядаються питання здійснення маркетингової діяльності на вітчизняних промислових ринках. Висвітлено основні тенденції та парадокси сучасного маркетингу, ідентифіковано особливості маркетингу на промислових ринках та обґрунтовано найефективніші інструменти В2В маркетингу, оцінено перспективу вітчизняного маркетингу в умовах економії бюджетів. The article deals with marketing activities in domestic industrial markets. The article highlights the main trends and paradoxes of modern marketing. Peculiarities of marketing in industrial markets are identified. The most effective tools of B2B marketing are justified. The future of domestic marketing in conditions of budget costs reduction is estimated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23413
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2013. – №754

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-92-98.pdf192,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.