Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23295
Назва: Формування збутової стратегії промислового підприємства
Інші назви: Forming of sale strategy of industrial enterprise
Автори: Крикавський, Є. В.
Косар, Н. С.
Бібліографічний опис: Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 357–361. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: збут
збутова стратегія
канал збуту
маркетингові системи
стратегія охоплення ринку
управління каналами збуту
sale
sale strategy
channel of sale
marketing’s systems
strategy of scope of market
management of sale ducting
Короткий огляд (реферат): Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку. Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators, methods of their motivation and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23295
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52-357-361.pdf161,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.