Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23295
Title: Формування збутової стратегії промислового підприємства
Other Titles: Forming of sale strategy of industrial enterprise
Authors: Крикавський, Є. В.
Косар, Н. С.
Bibliographic description (Ukraine): Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 357–361. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: збут
збутова стратегія
канал збуту
маркетингові системи
стратегія охоплення ринку
управління каналами збуту
sale
sale strategy
channel of sale
marketing’s systems
strategy of scope of market
management of sale ducting
Abstract: Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку. Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators, methods of their motivation and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23295
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52-357-361.pdf161,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.