Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23235
Title: Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України
Other Titles: The influence of consumers needs as a determining factor of choosing the format of retail trade establishments, on the example of western Ukraine
Authors: Корсак, В. І.
Bibliographic description (Ukraine): Корсак В. І. Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України / В. І. Корсак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 167–175. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: роздрібна торгівля
формат торгового закладу
потреби споживачів
регіональний підхід
retail
retail establishment format
consumer needs
a regional approach
Abstract: Досліджено структуру потреб споживачів роздрібних торгових закладів. Виявлено домінуючі потреби, які характерні для міського населення Західної України. Досліджено взаємозв’язок ментальних особливостей покупців та форматів роздрібних торгових закладів, яким вони надають перевагу. The structure of consumers’ needs of retail establishments is researched. It was identified the dominant needs that are specific to the urban population of western Ukraine. The relationship of buyers’ mental characteristic and retail establishments’ format, which they prefer was investigated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23235
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-167-175.pdf271,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.