Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Название: Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
Авторы: Вознюк, М.-Р. Д.
Библиографическое описание: Вознюк М.-Р. Д. Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України / М.-Р. Д. Вознюк // Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами : тези доповідей третьої наукової конференції аспірантів, пошукувачів та магістрів (21–22 березня 2013 р., Львів) / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – C. 151–152. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами. – 2013 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
82-Vozniuk-151-152.pdf114,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.