Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Назва: Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
Автори: Вознюк, М.-Р. Д.
Бібліографічний опис: Вознюк М.-Р. Д. Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України / М.-Р. Д. Вознюк // Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами : тези доповідей третьої наукової конференції аспірантів, пошукувачів та магістрів (21–22 березня 2013 р., Львів) / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – C. 151–152. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами. – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82-Vozniuk-151-152.pdf114,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.