Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Title: Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України
Authors: Вознюк, М.-Р. Д.
Bibliographic description (Ukraine): Вознюк М.-Р. Д. Особливості здійснення моніторингу рекламної діяльності на підприємствах України / М.-Р. Д. Вознюк // Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами : тези доповідей третьої наукової конференції аспірантів, пошукувачів та магістрів (21–22 березня 2013 р., Львів) / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – C. 151–152. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22971
Content type: Article
Appears in Collections:Облік, аналіз та контроль в системі управління підприємницькими структурами. – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82-Vozniuk-151-152.pdf114,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.