Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22405
Назва: Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств
Автори: Лебідь, Т. В.
Бібліографічний опис: Лебідь Т. В. Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств / Т. В. Лебідь // Інтегроване стратегічне управління: проблеми адміністрування, економічної безпеки та проектної діяльності : тези доповідей першої міжвузівської науково-практичної конференції, 24–26 квітня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 43.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22405
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інтегроване стратегічне управління: проблеми адміністрування, економічної безпеки та проектної діяльності. – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-Lebid-43.pdf148,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.