Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22405
Title: Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств
Authors: Лебідь, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Лебідь Т. В. Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств / Т. В. Лебідь // Інтегроване стратегічне управління: проблеми адміністрування, економічної безпеки та проектної діяльності : тези доповідей першої міжвузівської науково-практичної конференції, 24–26 квітня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 43.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22405
Content type: Article
Appears in Collections:Інтегроване стратегічне управління: проблеми адміністрування, економічної безпеки та проектної діяльності. – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-Lebid-43.pdf148,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.