Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіпей, В. М.-
dc.date.accessioned2013-11-30T22:23:44Z-
dc.date.available2013-11-30T22:23:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛіпей В. М. Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності / В. М. Ліпей // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 678–680. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleБрендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380-678-680.pdf73,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.