Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
Tytuł: Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності
Authors: Ліпей, В. М.
Cytat: Ліпей В. М. Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності / В. М. Ліпей // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 678–680. – Бібліографія: 5 назв.
Data wydania: 2012
Wydawca: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
380-678-680.pdf73,76 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi