Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
Назва: Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності
Автори: Ліпей, В. М.
Бібліографічний опис: Ліпей В. М. Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності / В. М. Ліпей // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 678–680. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
380-678-680.pdf73,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.