Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22274
Назва: Маркетингові рішення в роздрібній торгівлі
Автори: Ситко, Х. В.
Бібліографічний опис: Ситко Х. В. Маркетингові рішення в роздрібній торгівлі / Х. В. Ситко // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 157–159. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22274
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84-157-159.pdf72,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.