Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22167
Title: Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів
Authors: Копцюх, О. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Копцюх О. Р. Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів / О. Р. Копцюх // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 138–140. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22167
Content type: Article
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72-138-140.pdf73,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.