Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22164
Назва: Qr-коди як новий маркетинговий інструмент
Автори: Карачевська, Н. А.
Бібліографічний опис: Карачевська Н. А. Qr-коди як новий маркетинговий інструмент / Н. А. Карачевська // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 135–136.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22164
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-135-136.pdf66,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.