Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22151
Title: Особливості оцінювання вартості брендів
Authors: Звізло, П. П.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Звізло П. П. Особливості оцінювання вартості брендів / П. П. Звізло // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 132–133. – Бібліографія: 4 назви.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22151
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-132-133.pdf64.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.