Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22151
Назва: Особливості оцінювання вартості брендів
Автори: Звізло, П. П.
Бібліографічний опис: Звізло П. П. Особливості оцінювання вартості брендів / П. П. Звізло // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 132–133. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22151
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-132-133.pdf64,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.