Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22149
Title: Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача
Authors: Дутко, З. М.
Bibliographic description (Ukraine): Дутко З. М. Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача / З. М. Дутко // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 128–129. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22149
Content type: Article
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66-128-129.pdf64,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.