Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22077
Title: Сутність, причини популярності та види бенчмаркінгу
Authors: Пулим, Д. В.
Bibliographic description (Ukraine): Пулим Д. В. Сутність, причини популярності та види бенчмаркінгу / Д. В. Пулим // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 152–154. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22077
Content type: Article
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81-152-154.pdf73,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.