Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22067
Title: Власні торгові марки підприємств роздрібної торгівлі: переваги та недоліки їх використання
Authors: Демцюх, Л. А.
Bibliographic description (Ukraine): Демцюх Л. А. Власні торгові марки підприємств роздрібної торгівлі: переваги та недоліки їх використання / Л. А. Демцюх // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 124–125. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22067
Content type: Article
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63-124-125.pdf68,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.