Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22060
Название: Роль маркетингових рішень у промоції туристично-рекреаційного продукту Львівщини
Авторы: Бать, М. С.
Библиографическое описание: Бать М. С. Роль маркетингових рішень у промоції туристично– рекреаційного продукту Львівщини / М. С. Бать // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 115–116. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22060
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
58-115-116.pdf77,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.