Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22060
Tytuł: Роль маркетингових рішень у промоції туристично-рекреаційного продукту Львівщини
Authors: Бать, М. С.
Cytat: Бать М. С. Роль маркетингових рішень у промоції туристично– рекреаційного продукту Львівщини / М. С. Бать // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 115–116. – Бібліографія: 3 назви.
Data wydania: 2012
Wydawca: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22060
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
58-115-116.pdf77,6 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi