Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22059
Title: Бенчмаркінг як ефективний маркетинговий інструментарій
Authors: Герус, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Герус Н. В. Бенчмаркінг як ефективний маркетинговий інструментарій / Н. В. Герус // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 120–122. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22059
Content type: Article
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61-120-122.pdf73,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.