Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22005
Title: Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету
Authors: Перелигіна, О. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Перелигіна О. В. Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету / О. В. Перелигіна // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 149–150. – Бібліографія: 3 назви.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22005
Appears in Collections:70-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Економіка і менеджмент”. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79-149-150.pdf66.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.