Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2195
Назва: Уніфікація структури засобів контролю стану абонентських телефонних ліній
Автори: Іванюк, В. М.
Бібліографічний опис: Іванюк В. М. Уніфікація структури засобів контролю стану абонентських телефонних ліній / В. М. Іванюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 574 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 115–122. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Короткий огляд (реферат): Наводиться розроблена модель управління процесами системи управління якістю, яка забезпечує прогнозування зміни показників вимірювання процесів у часі і постійне їх поліпшення, а також поліпшення діяльності підприємства загалом дає змогу створити таке виробництво, яке задовольнятиме вимоги всіх зацікавлених сторін. The developed control model of quality management system processes which provides the foreseeing of process measurement indices’ change in time and their permanent improvement as well as the improvement of enterprise activity on whole and enables us to create such an enterprise that will satisfy the requirements of all interested sides is notified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2195
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Автоматика, вимірювання та керування. – 2007. – №574

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf352,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.