Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21438
Title: Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста
Authors: Дида, О. А.
Bibliographic description (Ukraine): Дида О. А. Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста / О. А. Дида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 757 : Архітектура. – С. 47–53. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: архітектурна атрактивність
мале місто
популяризація архітектурного простору
architectural attractivity
small towns
popularization of architectural space
Abstract: Розглянуто питання реклами і популяризації архітектурного простору. Запропоновано класифікацію видів популяризації архітектури і розкрито проблему взаємодії архітектури з рекламно-інформативними елементами. The paper deals with questions of advertisement and popularization of architectural space. It is proposed the classi fication of the arts of the popularization of architecture and opened the problem of the co-operation of the architecture and of the advertisement-informational elements.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21438
Content type: Article
Appears in Collections:Архітектура. – 2013. – №757

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-Dyda-47-53.pdf260,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.