Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21438
Назва: Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста
Автори: Дида, О. А.
Бібліографічний опис: Дида О. А. Інформативна популяризація архітектури як змістово-просторова складова підвищення атрактивності малого міста / О. А. Дида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 757 : Архітектура. – С. 47–53. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: архітектурна атрактивність
мале місто
популяризація архітектурного простору
architectural attractivity
small towns
popularization of architectural space
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання реклами і популяризації архітектурного простору. Запропоновано класифікацію видів популяризації архітектури і розкрито проблему взаємодії архітектури з рекламно-інформативними елементами. The paper deals with questions of advertisement and popularization of architectural space. It is proposed the classi fication of the arts of the popularization of architecture and opened the problem of the co-operation of the architecture and of the advertisement-informational elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21438
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Архітектура. – 2013. – №757

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-Dyda-47-53.pdf260,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.