Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21327
Назва: Використання Help Desk систем у роботі бібліотек
Автори: Букатевич, К. А.
Палюх, С. Д.
Тарасов, Д. О.
Бібліографічний опис: Букатевич К. А. Використання Help Desk систем у роботі бібліотек / К. А. Букатевич, С. Д. Палюх, Д. О. Тарасов // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 191-203. - Бібліографія: 13 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Теми: Help Desk
ІТ сервіс менеджмент
GLPI
бібліотека
ІТ service management
library
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз процесів впровадження і використання Help Desk систем у роботі бібліотек. The analysis of Help Desk system introduction and usage in library work was conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21327
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Helpdesk-palyukh.ppt255,5 kBMicrosoft PowerpointПереглянути/відкрити
19-191-203.pdf277,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.