Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21314
Назва: Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej
Автори: Wojciechowska, M.
Бібліографічний опис: Wojciechowska M. Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej / M. Wojciechowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 75-89. - Bibliografia: 8 nazw.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Теми: управління бібліотекою
корпоративний стиль
організаційна культура
library management
corporate idenity
organizational culture
Короткий огляд (реферат): У статті представлено проблеми маркетингової комунікації бібліотек. Також описані організаційна культура та система візуальної ідентифікації в бібліотеках.The paper presents problems of marketing communication of libraries. There is also described the organizational culture and visual identification system in libraries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21314
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-75-89.pdf305,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.