Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21056
Назва: Оцінка і управління якістю сприйняття послуги (QOE) у телекомунікаційних мережах
Автори: Чернихівський, Є. М.
Кирик, М. І.
Романчук, В. І.
Червенець, В. В.
Бібліографічний опис: Оцінка і управління якістю сприйняття послуги (QOE) у телекомунікаційних мережах / Є. М. Чернихівський, М. І. Кирик, В. І. Романчук, В. В. Червенець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 680 : Радіоелектроніка та телекомунікації. – С. 132–135. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підхід до оцінки якості сприйняття послугиIPTV у мережах NGN. Наведено алгоритм збору проб для побудови системи моніторингу та управління якістю сприйняття послуги IPTV. In this article briefly reviewed the approach for assessing the quality perception of IPTV services in NGN networks. The result brought an algorithm for sample collection for building monitoring and management the quality of experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21056
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Радіоелектроніка та телекомунікації. – 2010. – №680

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-132-135.pdf223,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.