Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопович, Ірина-
dc.contributor.authorХимиця, Наталія-
dc.date.accessioned2013-09-17T12:35:43Z-
dc.date.available2013-09-17T12:35:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПрокопович І. Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства / Ірина Прокопович, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 242–243. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826-
dc.description.abstractTo research the features advertising engineering enterprise. Determined the nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the possible directions of improving advertising engineering enterprise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectмашинобудівне підприємствоuk_UA
dc.titleОсобливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-242-243.pdf279,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.