Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826
Назва: Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства
Автори: Прокопович, Ірина
Химиця, Наталія
Бібліографічний опис: Прокопович І. Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства / Ірина Прокопович, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 242–243. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інформаційне забезпечення
рекламна діяльність
машинобудівне підприємство
Короткий огляд (реферат): To research the features advertising engineering enterprise. Determined the nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the possible directions of improving advertising engineering enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20826
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-242-243.pdf279,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.