Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіка, Ірина-
dc.contributor.authorТимовчак-Максимець, Оксана-
dc.date.accessioned2013-09-17T11:58:24Z-
dc.date.available2013-09-17T11:58:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПіка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825-
dc.description.abstractIn the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectдисконтна програмаuk_UA
dc.titleОгляд заходів для формування лояльності клієнтів компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-240-241.pdf280,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.